Zespół kancelarii:
Małgorzata Boczoń - asystentka do spraw rachunkowości i księgowości, ukończyła studia magisterskie z rachunkowośći i controlingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.
Nadzór sprawuje:
założycielka kancelarii - Elżbieta Kozielec od 2000 roku zajmująca się księgowością i doradztwem biznesowym.
Pracę w zawodzie księgowej rozpoczeła po ukończeniu Liceum Ekonomicznego o profilu rachunkowość, jednocześnie studiując rachunkowość na Uniwersytecie Ekonomicznym ( dawnej Akademii ) w Krakowie. Ukończyła III stopień certyfikacji zawodu księgowego w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce uzyskując certyfikat głównego księgowego.Posiada certyfikat księgowy Ministra Finansów nr 12373/2005.
Absolwentka Studium Ekspertów i Doradców Podatkowych w Instytucie Studiów Podatkowych Modzelewscy i Wspólnicy w Warszawie. Była uczestniczka studiów doktoranckich w Zakładzie Prawa Finansowego Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jest członkiem wspierającym Stowarzyszenia Księgowych w Polsce - oddział okręgowy w Krakowie. W roku 2015 kancelaria uzyskała akredytację Stowarzyszenia Księgowych w Polsce oddział okregowy w Krakowie.
Od stycznia 2023 pełnię funkcję społeczną jako prezes Stowarzyszenia Księgowych w Polsce oddział w Nowym Targu. Udzielam się też społecznie w Kole Gospodyń Wiejskich Zielony Las w Grywałdzie, które założyłam wraz z przyjaciółką Stanisławą Iglar.
W swojej wieloletniej praktyce odpowiadała za:
- prowadzenie ksiąg rachunkowych w tym nadzór i prowadzenie całokształtu spraw związanych
z zachowaniem płynności finansowej firmy m.in:
kontrole poziomu i celowości kosztów;
sporządzanie bilansu, rachunku zysków i strat, rachunku wyników, przepływów środków pieniężnych; sporządzanie "zadaniowych" analiz finansowych firmy
(np.: rentowności, rotacji, marży wynikowej, wskaźników płynności, itp.);
współpracę z audytorami zewnętrznymi
nadzór nad prowadzeniem całokształtu spraw kadrowo-płacowych;
prawidłowe i terminowe prowadzenie dokumentacji ZUS, PIT, CIT, VAT;
przygotowywanie dokumentów dla Urzędu Skarbowego, banków i innych instytucji w zależności od potrzeb;
prowadzenie całokształtu spraw i reprezentowania firmy w kontaktach z Urzędem Skarbowym, UKS, ZUS, PIP, PIH, bankami, firmami ubezpieczeniowymi, firmami leasingowymi oraz kancelariami notarialnymi i prawnymi;
współprace z bankami i przygotowywanie dokumentacji kredytowej, negocjowanie umów z bankami;
nadzór nad rozliczeniami dotyczącymi kontrahentów oraz analizowanie statystyki obrotów; prowadzenie całokształtu spraw związanych z windykacją należności,
administrowanie prawidłowym przepływem informacji i obiegiem dokumentów księgowych, magazynowych, sprawozdawczych i rozliczeniowych;
nadzór nad rozliczeniami związanymi z działalnością inwestycyjną;
przygotowywanie dokumentów w zakresie całokształtu spraw związanych z pozyskiwaniem dotacji
z UE;
inicjowanie zmian w zakresie organizacji i funkcjonowania przedsiębiorstwa.
"Z zadowoleniem patrzę jak moi klienci rozwijają swoje firmy. Z sukcesem opracowałam kilka biznes planów min: Rozbudowa i przebudowa Sanatorium Górnik w Szczawnicy o część hotelową i strefę SPA wraz z basenem - obecny Hotel SOLAR, Budowa Stacji Okręgowej Pojazdów w Będzinie. Jestem odpowiedzialna za powierzone zadania"