Zespół kancelarii:
Małgorzata Boczoń - asystentka do spraw rachunkowości, ukończyła studia magisterskie z rachunkowośći i controlingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.
Nadzór sprawuje:
założycielka kancelarii - Elżbieta Kozielec od 15 lat zajmująca się księgowością i doradztwem biznesowym.
Pracę w zawodzie księgowej rozpoczeła po ukończeniu Liceum Ekonomicznego o profilu rachunkowość, jednocześnie studiując rachunkowość na Uniwersytecie Ekonomicznym ( dawnej Akademii ) w Krakowie. Ukończyła III stopień certyfikacji zawodu księgowego w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce uzyskując certyfikat głównego księgowego.Posiada certyfikat księgowy Ministra Finansów nr 12373/2005.
Absolwentka Studium Ekspertów i Doradców Podatkowych w Instytucie Studiów Podatkowych Modzelewscy i Wspólnicy w Warszawie. Obecnie uczestniczka studiów doktoranckich w Zakładzie Prawa Finansowego Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jest członkiem wspierającym Stowarzyszenia Księgowych w Polsce - oddział okręgowy w Krakowie. W roku 2015 kancelaria uzyskała akredytację Stowarzyszenia Księgowych w Polsce oddział okregowy w Krakowie.
W swojej wieloletniej praktyce odpowiadała za:
- prowadzenie ksiąg rachunkowych w tym nadzór i prowadzenie całokształtu spraw związanych
z zachowaniem płynności finansowej firmy m.in:
kontrole poziomu i celowości kosztów;
sporządzanie bilansu, rachunku zysków i strat, rachunku wyników, przepływów środków pieniężnych; sporządzanie "zadaniowych" analiz finansowych firmy
(np.: rentowności, rotacji, marży wynikowej, wskaźników płynności, itp.);
współpracę z audytorami zewnętrznymi
nadzór nad prowadzeniem całokształtu spraw kadrowo-płacowych;
prawidłowe i terminowe prowadzenie dokumentacji ZUS, PIT, CIT, VAT;
przygotowywanie dokumentów dla Urzędu Skarbowego, banków i innych instytucji w zależności od potrzeb;
prowadzenie całokształtu spraw i reprezentowania firmy w kontaktach z Urzędem Skarbowym, UKS, ZUS, PIP, PIH, bankami, firmami ubezpieczeniowymi, firmami leasingowymi oraz kancelariami notarialnymi i prawnymi;
współprace z bankami i przygotowywanie dokumentacji kredytowej, negocjowanie umów z bankami;
nadzór nad rozliczeniami dotyczącymi kontrahentów oraz analizowanie statystyki obrotów; prowadzenie całokształtu spraw związanych z windykacją należności,
administrowanie prawidłowym przepływem informacji i obiegiem dokumentów księgowych, magazynowych, sprawozdawczych i rozliczeniowych;
nadzór nad rozliczeniami związanymi z działalnością inwestycyjną;
przygotowywanie dokumentów w zakresie całokształtu spraw związanych z pozyskiwaniem dotacji
z UE;
inicjowanie zmian w zakresie organizacji i funkcjonowania przedsiębiorstwa.
"Z zadowoleniem patrzę jak moi klienci rozwijają swoje firmy. Z sukcesem opracowałam kilka biznesplanów. Jestem odpowiedzialna za powierzone zadania. Dbam nie tylko o rzetelność prowadzonej dokumentacji księgowej ale również służę dobrą radą w prowadzeniu biznesu.
Wraz z mężem prowadzimy Osadę nad Babieńskim Potockiem w Pieninach. Jest to doskonałe miejsce relaksu dla osób spragnionych ciszy i spokoju z dala od miejskiego zgiełku"